...


Ieri a fost olimpiada la romana.Nici nu ma asteptam sa fac mare lucru,in conditiile in care am inceput ziua cu stangul...Mi s`a rupt o unghie si apoi am fost nevoita sa le tai pe toate.De`a dreptul dramatic :)).Ma roog.
Subiectele nu au fost grele,dar nici usoare nu pot spune ca au fost...:|.
Compunerea mi s`a parut de`a dreptul patetica : o compunere reflexiva despre implinirea destinului prin creatie.
Sa presupunem ca eu as vrea sa ma fac dansatoare intr`un club de noapte...Dar na,poate si aia tot creatie e .:)) Creez o atmosfera ,sau ma rog,o intretin.
Sau de ce nu femeie de servici... [ doamna profesoara de matura :)) ]. Probabil ca si asta se rezuma la creatie.Prin curatenie creez un mediu mai placut si curat.
Eu m`am referit strict la creatia literara.Si realizez ca nu am ales bine,cu toate ca e un concurs [ olimpiada ] de romana.Dar asta e,a trecut . :|
PS: Nu vreau nici dansatoare nici femeie de servici :)).Dar nu se stie niciodata ce`ti rezerva viitorul.:-?
Satisfactia mea cea mai mare este ca s`a terminat o data,si o sa pot sa dorm linistita.:)
Pentru colegele mele care la ora actuala sunt cam deprimate din cauza rezultatelor obtinute,inveseliti`va si nu uitati.: asta nu e un capat de lume:
Enjoy :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu