Am reveniiitt !

Sincera sa fiu,habar n`am de ce n`am mai scris de foarte foarte extrem de mult timp pe blog...:-??
Poate pentru ca sunt aiurita,si ori de cate ori am incercat sa ma loghez pe contul meu de blogger,greseam parola.Pur si simplu nu mi`o aminteam...:))
Am pierdut o gramada de subiecte interesante despre care as fi putut sa scriu ,in astea patru luni in care am fost absenta.:|
S-au intamplat chiar multe...Dar sunt convinsa ca se vor mai intampla si altele,peste care nu voi trece asa usor,fara macar a scrie un post pe blogg.
Sunt cateva lucruri pe care nu le voi uita mult timp de acum inainte,care s-au petrecut in aceste patru luni: "lectii de viata" daca pot sa le numesc asa.
In primul si in primul rand ,biletele de autobuz nu au data pe ele,cum am putut fi atat de aiurita? [ stiu ca nu v-ati prins,dar cine ma cunoaste,stie exact cum a fost faza ]. O a doua chestie ar fi ca pi=3,14,si ca atunci cand dai teza la mate si termini cu mult inainte de pauza,sa nu stai sa te uiti pe pereti,ci sa-ti rezolvi din nou teza,ca nu cumva sa faci ca mine sa te uiti jumat` de ora pe pereti,si sa scrii ca pi=1,41,iar cand ajungi acasa sa realizezi cat de prost poti fii...:-j...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu