Prea repede,prea usor...




Prea repede,prea usor,trece timpul.Parca mai ieri eram picii speriati de bombe dintr`I-a C,iar azi,"smecherii" de la 8C care au speriat scoala.:))
Prima parte a clasei a VIII-a a fost cea mai frumoasa,cea mai nebuna,cea mai de pretuit amintire.Daca stau bine sa ma gandesc toti cei sapte` ani jumate` petrecuti alaturi de colegii mei au fost magici,dar acest semestru,din care mai sunt aproximativ trei saptamani,a fost cel mai tare,poate pentru ca am realizat cat de mult m-am atasat de ei,si cat de mult imi vor lipsi...Am ajuns sa pretuiesc fiecare clipa,pentru ca in scurt timp ne vom desparti...
Am crescut impreuna,ne`am maturizat,dar undeva adanc in sufletele noastre am ramas aceeasi copii,ca in prima zi de scoala.
Am trecut prin multe impreuna,am ras,am plans,am indurat...De fapt cel mai mult a indurat doamna profesoara de franceza,pentru care ultimele trei luni de "predare" la 8C au fost de groaza...Cel putin noi ne`am distrat..:))

1 comentarii:

Unknown spunea...

Profa de franceza a indurat de la voi foarte multe, da' si de la noiii=)))
cred ca o sa ne tina minte.
si foarte adevarat, timpul trece repede, foarte repede!

Trimiteți un comentariu