In puii mei,e Craciun !!! :x

Ador Craciunul...Miros de brad,cozonaci abia scosi din cuptor,globulete multicolore si multa multa voie buna...
Nu`mi vine sa cred ca e Craciun,maine poimaine Revelionul,care ne face trecerea spre un an nou,speram,mai bun.A trecut repede anul,dar pot spune ca a fost un an bun.
Azi noapte a venit mosu ! 8->.Eu una,si nu numai,ci si majoritatea cunostintelor mele nu dispun de un horn,prin care mosu` sa isi faca spectaculoasa intrare.Dar cu toti stim ca e un batranel descurcaret,de unde si faptul ca fiecare dintre noi am primit cate ceva.Mai mic,mai mare,darul a fost bine venit,si ne-a incantat.
Oricat de magic ar fi Craciunul,nu am primit chiar ce orice ne-am dorit,in cazul in care a fost vorba despre o anumita persoana,sau un castig la loto.:)))
Stiu ca vi se pare absurd sa ceri asa ceva mosului,dar cu totii cred ca ne`am dori sa avem pe cineva alaturi in aceste zile,si aici nu ma refer la familie...:)
M-am grabit cu afirmatiile si am spus ca toti am primit ceva,dar am uitat sa mentionez ca doar copiii cuminti au fost rasplatiti ,si totusi,nu cred ca mosul i-a uitat pe cei mai nazdravani,in fond,sunt doar niste copii.
Ar fi intradevar o minune daca ar exista Mos Craciun.
P.S: In orice caz,cel care l-a inventat a fost un geniu...


Craciun fericit tuturor !!!!

1 comentarii:

Unknown spunea...

I was naughty :))))
but Santa is generous!
Merry X-mas!

Trimiteți un comentariu