Prima mea poezie...:))

Prima mea poezie nu pot spune ca e cea mai reusita,si ca sunt extrem de mandra de ea.Tema nu este tocmai una "potrivita"...Dar cel putin m`am amuzat pe seama ei.Startul l`a dat Ioana cu poezia ei despre pitipoance [ good job ;) ],asa ca am zis "de ce nu?".Uite asa m`am apucat de compus...Iata ce a iesit :

Cocalari sunt peste tot
In oras si chiar in port,
Cu mertzanu` sau cu barca
Fite de`ntors cu lopata.


Cu manele`n disperare
Vrajeste pe` admiratoare
Dedicatii dand la greu
La gagici mai mereu.

E stilat si plin de fite
Salivand dupa actrite,
Imbracat la patru ace
Efecte afrodisiace.

Pe femei le da pe spate
Cu bijuteri furate,
Si cu teancuri de dolari
De pe la americani.

Berea e pe primu loc
Cand o bea zice: “noroc”
Si sa moara tot dusmanu`
Ca asa e cocalaru` !

--- "Cocalarul"---

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu