Balu` scolii





















Cateva zile ne despart de asa`zisul "bal" al scolii de la Energy Club [3D],si parca toata lumea`i agitata.Ba ca nu stiu cu ce se`mbraca,ba ca nu vor sa mai vina si cauta`n stanga si`n dreapta pe cineva care sa cumpere biletul,ba ca profele o sa stea numai cu ochii pe noi si o sa fie o mare porcarie.
Nu ma stresez foarte tare,cu toate ca asa par.Am intrebat o gramada de fete daca vin,cu ce se imbraca ,etc,doar petru ca`s poate cea mai curioasa persoana de pe planeta,cu toate ca nu intotdeauna o arat.
O sa fie interesant...Cred. :))
Cum nu sunt genul care sa se de`a`nspectacol,probabil ca o sa stau prima jumatate de ora,poate chiar mai bine, jos si o sa ma uit cum danseaza ceilalti.O sa ma mai invart de cateva ori pe acolo,pe la baie,pe la bar "savurand" un suc,ca altceva nu o sa avem voie sa bem [ :| ],asaaa,si poate apoi ,la insistentele dragelor mele colege,voi dansa.Am zis poate,deci nu promit nimic.:))
Asa,am auzit ca se v`a organiza si un concurs de miss,la care evident ca nu voi participa,si de altfel si mister,pentru baieti .
O sa fie si tipica tombola ,la care pe baza biletului ,in urma unei extrageri,castigi ceva.
Acum 2 ani am castigat un pachet de biscuiti! :))) Tare,nu?Au fost cu ciocolata,deci au fost bine veniti.
Asaaa,cum spuneam.O sa fie interesant.
Nu ma pot gandi decat ca vreau sa ma distrez,in conditiile in care maine e olimpiada la romana,si am senzatia ca nu am sa fac nimic acolo,aceeasi senzatie pe care o am de fiecare data cand se apropie un concurs,deci pot spera ca macar acolo sa ma simt si eu bine,daca acum am o senzatie nasoala si ma simt cel mai prost om de pe planeta...
Acum ce`o fi o fi.Vorba aia,cu Dumnezeu inainte, sa am inspiratie :)
Hai ca deja am deviat de la subiect.Va urez tuturor distractie placuta,si succes celor care vor participa la Miss si Mister.
<333

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu