La bal

Pai a fost super mega extra misto !
In prima faza a fost exact cum ma asteptam,adica am stat cca 1 ora si un sfert,hai 1 ora jumate` uitandu`ma la ceilalti cum danseaza,si d`abia dupa aceea m`am alaturat lor.
In orice caz,a fost frumos.Am dansat pana si populara.:))) Deciiii va rog.Meneito.Macarena.Asereje [ pe care nu mi`ai amintit cum se danseaza,dar :-j :)) ]. Hora. si alte genuri.
Per total a fost bine.
M`am distrat.Mai ales cand am dansat pe masa,si am cazut din cauza ca era uda.:))) [ ma rog,doar am alunecat dar am aterizat pe moale :)) ]
Cele mai tari au fost fluierele pe care ni le`a dat tipu` ala cand ne`am urcat pe cuburi...au intretinut oarecum atmosfera .
Ce maaai,a fost EPIC ! Abia astept urmatorul bal,despre care am auzit ca v`a fii in aprilie.Sa speram...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu