Titanic...

Vorbeam azi cu fetele,respectiv cu Anca si cu Ioana,despre Titanic.Ioana spunea ca l`a vazut si ea,si ca a lacrimat putin,pe cand Anca a spus ca nu l`a vazut,dar ca se va uita.
Nu esti om daca nu ai lacrimat niciodata la Titanic.Ori esti prea insesibil,ori orgoliul nu`ti permite sa recunosti ca ai facut`o...
Dupa parerea mea este cea mai profunda poveste de dragoste ecranizata vreodata,chiar mai dramatica si impresionanta decat Love story.
Felul in care cei doi raman impreuna pana in ultima clipa,salvandu`se reciproc si luptand pentru dragostea lor...Recunosc am lacrimat la multe faze.A fost prima data cand l`am vazut cap-coada.M`a impresionat mult,chiar prea mult.
Cu toate ca l`am vazut si aseara,astazi dupa ce m`am intors de afara,si am deschis televizorul,rula in reluare.Era cam pe la jumatate,dar m`am uitat cu placere.Am simtit aceeasi fiori,aceleasi emotii,si aproape ca stateam cu sufletul la gura,cu toate ca stiam ce se va intampla,mai aveam o speranta,o speranta pentru ei doi...
Cel mai frumos film pe care l`am vazut vreodata...
Am citit despre Titanic 2,cum Jack invie si chiar in saptamana aceea moare Rose.Mi se pare o idee destul de origilala,dar irealista,ca dupa 100 de ani,un om inghetat sa fie readus la viata.
Whatever.Concluzia zilei este ca nu esti om daca nu ai plans,sau ma rog,lacrimat, la Titanic...


Celine Dion - My Heart Will Go On (Titanic)


Asculta mai multe audio diverse

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu