Niiiiiiiiinge ! :x

Niiiiiinge!
Pentru prima oara ,de cand am luat vacanta,ninge serios,cu fulgi mari,sovaielnici,ce danseaza inlantuiti in vazduh...E atat de frumos...8->
Mereu mi`a placut sa privesc pe fereastra cum ninge,cum mii si mii de fulgi se zdrobesc de pamant formand mai apoi un covor alb de nea.
Ninsoarea,implicit zapada are si partile ei rele.Nu foarte rele,dar nici bune.Ca atunci cand esti la scoala,si un coleg,sau un necunoscut,de ce nu,sare pe tine,te darama,si iti indeasa zapada cu pumnu` pe gat...Atunci e chiar neplacut...Dar cu timpu` realizezi ca a fost chiar distractiv,intr`un fel sau altul.Si fara sa iti dai seama,abia astepti sa vina iar iarna,sa ninga si sa te joci in zapada.Poate suna chiar pueril,dar nu este.Tuturor ne place zapada,unora sa o privim,altora sa o mancam :))) [de ce nu?!!..dar nu e cazaul meu] ,sa facem celebrii ingerasi in zapada sau pur si simplu sa luam parte la un razboi cu bulgari.Putinora le place asa `zisu` spalat,si aceia sunt baietii,in fata carora fetele nu au absolut nicio sansa.:|
Partea ironica este ca in vacanta nu am prea avut zapada,si acum,cand doar 2 zile ne despart de reinceperea cursurilor scolare,ninge din nou.Nu ca m`ar deranja,ci din contra ,ador ninsoarea,zapada,dar cand ma gandesc ce ma asteapta la scoala,mi se face friggg.:-ss

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu