Caldura.Cirese.Distractie.

Zi toropitoare ,27.05.2010.Sfarsit de mai.Program scurt de scoala,2 ore,pierdere totala de timp.
Am plecat cu fetele sa "hoinarim" pe str. Bucuresti(metaforic vorbind).Am parcurs pas cu pas magazinele,la o ora de extrema la care soarele era de'a dreptul hot,dupa care am mers in parcul Dumbrava.Am stat cca 15 minute,timp in care cocalarii nu au ezitat sa apara.Cativa colorati ,fani infocati Fernando de la Caransebes.Am plecat:|.Am trecut asa zisul podulet dincolo spre cascada,cu gandul de a iesi pe strada Flaraca.De sub o masina a stasnit un caine,cu o pofta nebuna de latrat.Am inceput sa tip ingrozitor,ceva gen :"Aaaaaaaaaaaaaaaaahhhh".A fost destul de tare,am inceput sa radem ca nebunele cand am vazut ca o luase la fuga mancand pamantu'!:))
Am mers la curte la bunica Ralucai.Am sarit gardul,deoarece acolo nu mai locuieste nimeni de o bucata buna de vreme.M'am zgariat pe burta si era cat pe ce sa iau si o gura de asfalt.Whatever...
Am mancat cirese,sau visine,ce'or fi fost alea.Am sarit gardu inapoi.Ma puteam considera deja experta!Mergand si parcurgand casele cu privirea,fascinata de roseata unor cirese care aratau chiar promitator,m'am speriat teribil!Deci,era o baba,alba ca varul,cu parul carunt,sprijinita de un gard.Initial am crezut ca este o stafie.Si nu eram singura.Si V avusese aceeasi impresie.Ne'am intors topite de soarele fierbinte,pentru a vedea pe cineva care tocmai se indrepta spre petrecerea de sfarsit de clasa a 8-a,asa'zisul "Banchet".Aveam o sticla cu apa,iar C a luat'o si a varsat'o pe R.Binenteles,dupa o discutie gen R:"N'ai tupeu" C:"Ba am!".Ea l'a luat la fuga,l'a udat putin,a fost tare!:))
Am ajuns in sfarsit acasa,unde este rece si bine...!:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu