It's horror to dress in white to walk down the street bucharest!

Afara era insorit dupa ce zile intregi plouase incontinuu.Ochiuri de apa se intrezareau ici colo,dar nu ne deranjau,atata timp cat stiam ca soarele v'a avea grija ca in cateva ore acestea sa dispara.
Am iesit afara cu S. Am hotarat sa ma imbrac in alb (pantaloni 3 sferturi + tricou) ,in ciuda faptului ca plouase.Pana la urma ce se putea intampla? Soferii nu ar fi riscat sa incerce sa ne stropeasca ,murdarindu'si masinile,dupa ce ploaia le spalasera cu atata meticulozitate.
Mda.Asta era parerea mea.A noastra.Oricum S nu avea nicio problema,avea blugi inchisi la culoare si tricou in dungi,mai dramatic a fost pentru mine.
Stiti ca de ce iti e frica nu scapi,nu?
Mergeam pe strada Bucuresti,binenteles precaute ,S mergand la margine.Un frustrat ,ca altfel nu pot sa il numesc,s'a vazut el asa mai inteligent,a prins viteza,s'a dat mai pe margine si a trecut prin cel mai mare lac posibil de pe strada Bucuresti,care "intamplator" se afla paralel cu noi.Binenteles ca eram ude din cap pana in picioare.Am ramas "calme" ,ne'a continuat plimbarea si am privit partea plina a paharului : Era doar apa,fara noroi din fericire...!In cca 30 de minute ne'am uscat.:))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu