My dream is to fly ...Over the rainbow so high!


Poate pare o nebunie...
Dar imi doresc cu toata fiinta mea sa zbor,sa simt degetele aerului fluid prin parul meu castaniu,sa cad prada senzatiei,pana la extrem,sa plutesc in vazduh si pur si simplu sa nu ma intereseze de nimicul care nu se afla sub talpile mele.Sa alunec pe curcubeu dupa ploaie,sa ating soarele cu mana si sa gust din dulceata norisotilor ca de zahar. Pentru am fost intrebata ce mi'as dori sa fac pana in 2012!.Asta este raspunsul:sa ma arunc dintr'un avion cu parasuta.
Sa zbor,sa simt ca nu am trait degeaba,ca macar un vis mi s'a implinit.Sa fiu precum o pasare cu penaj alb,imaculat,ce strapunge orizontul cu doar o privire,un suras.
In fond viata e scurta,si daca destinul meu a hotarat sa ma intrupez intr'o fiinta umana,menita sa traiasca in aceast
a lume falsa si rea,sa iubeasca,urasca,sa pretinda pur si simplu ca este implinita,ci nu sa simta ca este fericita,libera asemenea unei pasari,macar stiu ca intr'o zi imi voi trai visul.Voi zbura asemenea unui soim prin aerul taios al inaltimilor ametitoare.:) Si daca as fi pusa in situatia de a alege in ce anume as dori sa ma reincarnez,as alege sa fiu o pasare.Sa simt libertatea in toate celulele corpului meu!( presupunand ca ar exista viata dupa moarte,ceea ce nu prea cred,dar totusi...:| )

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu