Samsung Corby | What color is your life?

Am "onoarea" de a detine un astfel de telefon ....!:d.Eu,si inca cateva sute de calaraseni!
Peste tot unde merg vad numai corby,corby,corby!!!In general roz,poate pentru ca este un telefon de fete.Insa exista si cazuri nefericite de baieti care detin acest telefon in varianta galben sau alb.
Inteleg,este un telefon dragut,touch-screen,cu meniu interesant si la un pret accesibil!Dar chiar nu mai exista si alte telefoane touch?!Ba da!
Stiu,acum probabil ca va ganditi ca eu le spun asta altora,si eu insusi detin modelul asta de telefon.Da,dar nu am avut practic de ales.L'am primit cadou de la parintii mei cand am implinit 14 ani.Nu neg,mi'a placut foarte mult si inca imi place,dar cand vezi peste tot parca vorba aia:"tii se acreste".


*Iar pentru cei care intentioneaza sa achizioneze un astfel de telefon a fost lansat Samsung Corby Spring edition in Coreea de Sud care probabil ca in cel mai scurt timp v'a ajunge si in magazinele noastre.

SAMSUNG CORBY SPRING EDITION!
samsung

samsung
Varianta coreeana a lui Samsung Corby SCH-W900 este mai bine echipata decat europeanul Corby S3650, oferind un ecran touchscreen capacitiv de 3 inch WQVGA, conectivitate 3G, DMB TV si mai mult de 100 MB de memorie interna, completata de un slot pentru carduri de mare capacitate microSDHC.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu