Twilight phenomen ! Eclipse is almost ! : x

Dupa parerea mea este cea mai frumoasa poveste de dragoste ecranizata pana acum.Stephenie Meyer are intradevar imaginatie.
Cel putin asta reiese din primele doua filme ,care mi'au placut extrem de mult.
Mi'am propus ca in vacanta asta sa ma pun pe treaba si sa citesc si cartile,sa'mi umplu timpul liber cu ceva constructiv.

Dar hai sa revenim la film.Mai sunt doar doua zile si a treia parte,Eclipsa,are premierea in Romania.In America mult asteptatul eveniment este chiar astazi,cinematografele fiind pline ochi cu fani infocati twilight ( cel putin asa zice presa ,insa eu sunt ferm convinsa ca asa este ). Abia astept sa aflu ce se intampla in continuare...=p~
Cum evolueaza prietenia dintre Bella si Jacob,dar mai ales dragostea dintre aceasta si Edward. :x

Doua.Doua zile si totul prinde viata.O sa fac tot posibilul sa vad filmul,nu cred ca pot ajunge la cinematograf,dar promit ca il caut pe net,il vad si va povestesc.
Pffff...abia astept...!:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu