Colt de lectura !


Am considerat intotdeauna ca e bine sa faci ceea ce iti place,nu ceea ce ti se impune sau ceea face marea majoritate.
Nu cu mult timp in urma mi'am descoperit un alt mare hobby: cititul.Imi petreceam ore intregi citind,uitand parca de tot.
Si revenind la ce spuneam mai sus: imi placeau cartile neobisnuite,cu fel si fel de intamplari ireale, inexistente ,inposibile.Si nu consider ca aveti de ce sa ma judecati.Pur si simplu asta imi placea.Acum nu mai reprezinta pentru mine asa o pasiune,poate pentru ca am crescut si magia este un subiect prea pueril..Poate...:|
In fine.Cu ceva timp in urma am citit primul volum din seria Familia Puhoi,sugestiv intitulat "Vecinii".Mi'a placut foarte mult,m'a fascinat ideea de necunoscut,avea ceva din farmecul Familiei Adams.Stiu ca pare ciudat,si ca un proverb spune :
"Nu judeca o carte dupa coperta" insa eu exact asta fac.Si stiu ca este impotriva firii,dar efectiv,daca nu imi place coperta unei carti,nu o pot citii.Insa aceasta era de'a dreptul interesanta.Avea si o descriere interesanta pe spate:
Familia Puhoi
nu e precum celelalte familii - in primul rand fiindca e compusa din vrajitori si vrajitoare. Ei nu au fost facuti in modul traditional, ca tine si ca mine. Unii dintre cei sase copii ai lui Nerlin si Mordonna Puhoi au fost facuti in pivnita, folosindu-se un retetar stravechi si o bagheta foarte mare, turbo."
Mda.Pur si simplu m'a vrajit.Asa ca am citit si al doilea volum,Familia Puhoi la scoala.Totul devenea din ce in ce mai interesant.
Sper ca v'am starnit interesul,asa ca va las sa descoperiti singuri ce aventuri cuprind cele doua carti.
Lectura placuta! ;)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu