Desenele copilarie noastre...















F
iecare dintre noi se gandeste intr'o oarecare masura la copilaria lui.La ceea ce a marcat'o cel mai profund: desenele animate.Asteptam cu sufletul la gura urmatorul episod,si nu ne deranja daca era a 10-a oara cand l'am vazut.Pentru ca pur si simplu ne placea!!!
Nu cred ca este copil care sa nu fii trait macar o clipa vesela alaturi de Louie si tatal sau,Andy,fost veteran de razboi,si la glumele lui seci cu care ii "bombarda" prietenii,sau care sa nu fii calatorit pe mare cu Piratul Jack cel teribil si cu tovarasul sau sobolan,Snack.Copiii de la 402 ne'au pregatit pentru scoala pe cand eram doar niste pusti de gradinita,iar pisoiul Eek ne'a aratat ce inseamna adevarata dragoste,alaturi de iubita lui roz,Anabelle.:))
Am calatorit cu totii in Lumea lui Bobby,am rezolvat mistere alaturi de Spioanele,am alergat cu Caine Rau si cu Heathcliff,pisicuta aceea draguta si portocalie.Mereu am indragit'o pe printesa Sisi si l'am sustinut pe Andy in glumele luI,cand adultii spuneau "Ce'i cu Andy?"
Intotdeauna ne vom aminti de Oraselul purceilor,Jim Button,Familia Tofu si de Robo gandacelul,in aceeasi masura in care ne vom aminti si de desenele precizate ceva mai sus.
Sunt amintiri frumoase,desene remarcabile in comparatie cu ceea ce primesc copiii din ziua de astazi de la frustratii aia de la Disney Channel.
Adica cine are nevoie de fetita aia cu parul roz si tipul ala spartacus care se tot rupe'n figuri ca sa stie lumea cum se mananca sanatos?Sincer...Imi vine sa sparg tv-ul cand o vad pe rupta aia de Milley Cyrus cu peruca aia de nevastuica facand glume de toata jena.Acum desenele consta in distrugeri in masa,numai porcarii,ce sa inteleaga copiii din ele???
Putem sa ne mandrim ca am avut o copilarie frumoasa alaturi de desenele copilariei noastre...!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu