Banc,banc..; ))

Din plictiseala,cautam bancuri pe net.Am gasit un site bun,si am dat la categoria " sadice ".Nu va ganditi ca sunt nebuna si ca am apucaturi sado`maso,doar ca ma gandeam cat de sadic poate sa fie un banc,capabil in acelasi timp sa te faca sa si razi.
L`am citit pe primul,care se referea direct la cat de mult isi urasc barbatii soacrele,era cam asa:
"In fata unui bloc de 10 etaje se tot aduna lumea si striga disperata: - Criminalule! Criminalule! Un tip la etajul 7 se chinuia sa arunce o femeie peste geam! Intr-un final reuseste sa o arunce, dar femeia se prinde de balustrada geamului de la etajul 3. Omul coboara repede etajul si, dupa o lupta inversunata, femeia cade si se face tandari. El coboara linistit in fata blocului sa infrunte multimea care tot striga: - Criminalule! Criminalule! La care omul linistit: - Stati, ma, ca era soacra-mea! Toata lumea: - Aaaaaaa!!! La care un tip din multime: - Ce tupeu avea! Ati vazut cum se tinea, bestia?!"

De ce,chiar nu inteleg....
Adica ma gandesc ,pentru ca sunt fata,iar sotul meu nu ar trebui sa isi urasca soacra,care automat o sa fie mama mea.
Ce`o fi asa de rau la o soacra atata timp cat esti baiat?
Din cate stiu eu,mamele de baieti ii protejeaza mai mult pe fiii lor,de nurori.Ca na ma,el e " baiatu` mamii" si e sensibil.Mamele de fete sunt bucuroase ca ficele lor s`au maritat.
Soacrele sunt rele,sunt cosmarul oricarei fete," fa aia ,drege aia ,nu e bineee,offff,chiar esti incapabila fetito".
Nu o spun din experinta,ci din auzite,de la TV mai mult.Sunt nemultumite,gasesc tot felul de motive care mai de care,subliniind mult faptul ca baiatii lor merita ceva mai bun.Pe naiba...
Oricum,bancul e tare...:)).Cateva schimbari si e perfect.>:) :))))))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu