Ziua Marinei !

Cum cu totii cred ca stiti,astazi este ziua Marinei,si totodata Sfanta Marie mica.
Din cate am auzit si am vazut la TV,a fost mare forfota in mai toata tara,prin porturi.S`au organizat fel si fel de spectacole ,toate,binenteles,cuprinzand ambarcatiuni.
Si la noi a fost organizat ceva,in parcul mare.Nu am fost,insa imi imaginez o sumedenie de oameni care se inghesuiesc pentru a vedea spectacolul.Tarabe cu mici si bere rece.Ca in fiecare an: tiganie.
Si pe o caldura ca asta nici nu`ti arde sa iesi din casa la orele de varf,insa ,din cate am auzit,a fost destul de aglomerat.Cei care au vrut sa urmareasca parada,iar ceilalti probabil ca vor iesi spre seara cand cei ce poarta numele sfant al fecioarei Maria ( barbati cat si femei,deopotriva) ies la terase sa`si cinsteasta prietenii/familia.
Pe aceasta cale tin sa urez un calduros la multi ani tuturor celor ce poarta numele de Maria,Marian,Marin,Mariana.Toate cele bune...!
O sa mai revin cu un post de Sfanta Marie Mare.Pana atunci numai bine.:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu