Pitziponcime la cote maxime ! : ) )

Ma uitam in lista mea de prieteni de la HI5,cand dau de una intitulata " larisa".Avea o poza interesanta de profil,asa ca am dat click pentru a`i vizualiza pozele.
Prima poza era ok,cam mult machiaj,insa tipa parea draguta....
Am dat mai departe,sa vars paharu` cu suc in tastatura nu alta.M`a apucat un ras isteric cand am vazut cat de tencuita era tipa.In primele cateva poze era incadrat doar chipul,avea gene false XXL ,rimel la greu,fond de ten 2 tuburi jumate` si ruj rosu` aprins.De`a dreptul mortala fata.:)))
Era vizibil ca avea botox injectat in buze,si probabil si silicoane.Urmatoarele poze binenteles la sani,ridicati pana in gat.
Ultima poza era facuta de la bust in jos,binenteles ca in chiloti si cu maieu` ridicat pana peste sani.
Pitzipoanca originala nene,nu gluma.Calitate a`ntaia.
Mi`am permis sa fac un colaj cu doar cateva dintre poze ca sa vedeti si voi ca nu am exagerat absolut deloc in ceea ce priveste infatisarea tipei in cauza:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu