Milkshake de banane...:)))

Banuiesc ca toti a`ti vazut macar o data la TV reclama aia la milkshake doctor oetker.Sunt patru arome : ciocolata,vanilie,banane si capsuni.
Toate produsele carora li se face reclama la TV trebuie incercate,dupa parerea mea.Asa ca m`am dus la magazin.
Vanzatoarea a spus ca s`a vandut foarte bine,si ca nu mai are decat de banane.Bleeeah.
Cei care ma cunosc stiu foarte bine ca urasc bananele.Le dispretuiesc pur si simplu pentru ca mama ma pune sa mananc pe motiv ca au vitamite,bla,bla,bla.( se intampla rar sa accept in momentele mele de minima luciditate,si nu o fac cu placere ).
A,si poate ca acum va ganditi de ce nu imi plac banalele.Pai...:
1.Au o culoarea spalacita, un galben dala obosit,deci nu imi place.
2.Daca te vede cineva mancand o banana ,insinueaza alte chestii,stiti voi la ce ma refer,din cauza ca are forma aia asa..:-q.:))).In fine.
3.Gustu e deplobil.Are gust de punga.:)))
In concluzie : nu imi plac si cu asta basta.
Totusi am cumparat milshake de banane,iar atunci cand am sa il fac,o sa va anunt cum a fost,sper sa nu vomit.:))).Glumesc.:p

1 comentarii:

Unknown spunea...

Gust de punga=)))

Trimiteți un comentariu