Viata e scurta...

Mi s`a intamplat sa ma plimb prin parc si sa vad cupluri trecute cu mult de varsta a doua si sa spun : eu nu vreau sa imbatranesc.Si cred ca de cele mai multe ori respectivii m`au auzit si poate ca au luat`o ca pe o jignire,insa am facut asta inoportun.
Oricum...Viata e scurta si merita traita din plin.Pentru ca eu una nu cred in nemurirea sufletului,in rencarnare,in iad sau rai.Cred in Dumnezeu,nu prea mult,dar cred.In dumnezeul meu care de cele mai multe ori ma ajuta.
La varsta mea poate ca multi se gandesc ca sunt tineri,ca au toata viata inainte,ca mai au o gramada de trait.Dar timpul trece parca pe langa noi ,ne ocoleste si neglijeaza,se scurge repede,ireversibil.
In adolescenta multe lucruri ne incanta spiritele rebele,agitate,fragede,indragostite,chiar imature.
In vreme ce la batranete singura alinare ramane familia,copiii,nepotii.Traiesti de pe o zi pe alta,suferind de mai stiu eu ce boala,mancand aproape numai pastile,pe care dai toate pensia ta,iar de restu` cumperi bomboane la nepoti.Si astepti,astepti.Dar ce?
Pai probabil ca moartea.Adica ce spun eu?
Nimeni nu asteapta moartea.Doar vacanta spre o lume mai buna.Eternitatea.In care eu nu cred.
Parerea mea este ca trebuie sa traim azi si pentru maine,pentru ca viitorul este imprevizibil.
Vreau sa fac de toate in viata ,sa stiu ca nu am trait degeaba.Sa traiesc la maxim fiecare moment.Ca mai apoi ,la batranete, sa meditez la anii mei de glorie suprema.
Vreau sa am o cariera de succes ( avocat/jurnalist),sa am 2 copii,o casa mare,un sot intelegator,sa merg de cel putin o data in vacanta pe an,sa am un caine haski,sa vizitez new yorkul,sa ma arunc cu parasuta dintr`un avion,sa merg la un concert Justin Bieber,sa calaresc un cal alb si sa particip la un reality show la tv.La batranete sa ma mut undeva la tara,sa cresc iepuri si sa fac nepotilor mei placinta cu branza in fiecare zi.
Cam asa mi`am dori sa se desfasoare viata mea.Doar o parte din ea...
Acestea sunt doar cateva dintre miliardele de lucruri pe care doresc sa le fac.Celelalte raman secrete.: d

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu