M`am lovit la cap ! Si ce?

Deseori lumea ( prietenii apropiati in general) ma intreaba daca m`am lovit la cap cand eram mica.Da ma,si ce?
Asa ca,acest post este dedicat tuturor persoanelor care m`au intrebat daca cand eram mica mama m`a scapat in cap: : ))
Ca sa afle si ei ca nu e mama de vina,ci m`am lovit singura:

La varsta de patru ani am reusit sa`mi sparg capatana`.Cum ? Pai...Era iarna,afara era un ger complit,iar eu eram la mamaia.Evident ca,fiind la mamaia,m`a lasat sa umblu incalcata prin casa.Aveam bocanci de iarna cu antiderapante.Stiu ca suna de`a dreptul tampit.Erau niste chestii
de metal pe talpa special puse ca sa nu alunec pe gheata.Nu erau puse de tata sau ceva de genu`,asa ii cumparasem.Asa,sa revenim.Eram la mamaia.
Tocmai ce isi cumparase frigider nou,iar pe cel vechi il pusese pe hol,urmand sa vina sa il ia cineva ca sa il duca undeva la tara.Imi placea sa alerg ca bezmetica prin casa,cand ramaneam singura,din cauza ca mamaia avea treaba prin bucatarie.Asa ca am trecut la actiune.Pe hol era un covor lung cat intreg coridorul,iar eu " patinam pe el".Am alunecat ,am dat cu scafarlia de frigider,si mi`am spart`o.

Ai mei ( parinti ) erau la discoteca .Mamaia i`a chemat de urgenta,am mers la spital unde am fost cusuta.Am stat cca o luna bandajata.A fost dea dreptu` horror ca nu aveam voie sa alerg pentru ceva timp.
Am si acum cicatricea,exact la jumatatea capului`.Acum probabil ca v`am facut curiosi in legatura cu cicatricea.Pai e destul de vizibila.Cine ma cunoaste probabil ca a sesizat deja existenta ei...
V`ati convins ? :)))
In concluzie: nu mama m`a scapat in cap cand eram mica,mi`am spart capu` singura.:))


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu