Cum arata si ar trebuii sa fie pentru tine barbatul/femeia ideal(a)?

Am primit un mail cu asa ceva,mi s`a parut interesant asa ca m`am pus pe citit.Am mai cautat si pe alte site`uri ,fel si fel de pareri,insa aceasta mi se pare cea mai realista dintre toate.:))))))))
Nici pe departe omu` nu avea prea mari pretentii,acolo,strictu` necesar.Baiat fiind,a inceput cu esentialu`:

" Femeia ar trebui sa arate cam asa : Sa aiba vagin (de la Dumnezeu nu operatie), sani (nu conteaza marimea si sa fie naturali), fata de femeie (fara operatie) , parul mediu sau lung (nu conteaza culoarea), 2 ochi (nu conteaza culoarea), 2 maini , 2 picioare , 20 de degete (10 maini, 10 picioare ) , o limba-n gura, toti dintii in gura , un nas ( fara operatie ) buze (mai subtiri sau mai groase) si cam atata. Sper ca n-am uitat nimic.



PS: Am uitat urechile "


Ce pot sa spun,imi place cum gandeste omu`...:))))))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu