Daca atata`i duce pe ei capu`....

Traim in Rromania,tara stereotipurilor,a prejudecatilor,dar cred am inceput sa ma obisnuiesc cu asta.Ca lumea sa`si dea cu parerea despre mine chiar inainte de a ma cunoaste. ( personal )
Chiar si prieteni/prietene mai vechi cu care m`am certat dintr`un nimic sau cu care nu am mai tinut legatura pentru ca s`au mutat din oras,care vad o poza cu mine si ma eticheteaza.De cele mai multe ori gresit.
Si sunt unele chestii care dor.Cand te gandesti ca a`ti fost candva prieteni.Sau inca sunteti...
S`a intamplat sa ma cert cu cineva,apoi acel cineva sa inceapa sa ma vorbeasca pe la toate colturile ca sunt pitipoanca,ca nu stiu ce.Adica frate,e treaba mea cum sunt si cum nu sunt,oricum faza m`a deranjat pentru ca nu arat ca o pitzipoanca,adica cu decolteu,ruj strident si colanti.Si uite ca iarasi gresim.Intram in lumea stereotipurilor.Pe respectiva care ma eticheta drept o " pitipoanca " o deranja vezi doamne faptul ca mi`am lasat eu unghiile lungi.Si ce? De cand eram mica mi`am dorit sa am unghii mari,ca fetele din reviste si de la TV.Dar din cauza ca mi se dezvoltase ticul ala pe cale nervoasa " rosul unghiilor " nu am reusit niciodata.Iar anul asta m`am ambitionat si am reusit.
Au mai fost si altii,asa zisi " prieteni" care m`au etichetat drept o tocilara doar pentru ca am obtinut o performanta la un concurs.Nu am pus la suflet,daca atata ii duce pe ei mintea, ce pot eu sa le fac?!In fine.:|
Ce ti`e si cu tereotipurile astea ....
Mdaaaa.Stiu ca am scris si un post despre asa ceva," oameni cu etichete" si inca unul despre o tipa,care dupa parerea mea este de`a dreptul exagerata,insa acelea erau asa doar pentru amuzament,pentru ca eu nu am prejudecati.Sau poate ca da.Da` doar cateva...
PS: prin scaparea de acest tic nervos am ajuns sa fiu dependenta de guma...ceea ce nu este chiar gresit,dar nici prea bine..:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu