Pentru taţe.

“ Am băiat de-nsurătoare” este un reality show care urmăreşte încercările prin care trebuie să treacă familiile unor tineri, în căutarea unor partenere potrivite pentru aceştia." ( asta este descrierea de pe site'ul oficial al televiziunii Kanal D a acestei noi emisiuni )
Din cate stiu,aceasta emisiune a inceput,insa,sincera sa fiu,nu mi'a starnit interesul,nu m'am uitat.Adica,nu vad nicio diferenta intre "Nora pentru mama" si acest nou show.Doar denumirea este schimbata.
Dupa parerea mea,aceasta este o alta emisiune pentru "taţe",asemenea celei anterioare,Nora pentru mama ( care din cate stiu s'a terminat )."Haidi bre ca a inceput alt show ,hai la o cafea la mine sa ne uitam !ceva de genu. : | : ))
Cum spuneam,o alta emisiune menita sa starneasca grupuri de astfel de "taţe" pentru a viziona showul,si binenteles,pentru a barfii pe seama concurentilor...
* Am scris despre asta pentru ca pur si simplu am ramas in pană de idei...;))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu