O zi la piscina...

Azi am mers la piscina la Baicu.A fost dragut,in ciuda catorva` detalii.Dar trecem peste.
Unele dintre noi.Spun unele pentru ca am fost doar fete.Patru.Eu,A,A si A.Nu e vina mea ca toate 4 avem aceasi initiala...:-j.In fine.
Am stat aproape numai in apa,poate pentru ca urasc sa ma prajesc la soare.Ma usturau ochii de la clorul din piscina,vedeam efectiv in ceata.Era destul de multa lume.Nu mi s`a parut exagerat de aglomerat,insa unele persoane incomodau. ( fara detalii ).
La un moment dat A ( anca ) realizeaza ca i`au disparut din geanta telefonul si portofelul.Doar n`au fugit singure,sa n`au picioare.Le`a furat cineva.Am mers imediat acasa ( oricum era pe destul de tarziu ) ,binenteles dupa ce i`am anuntat pe cei de la bar de eveniment.
Anca era foarte afectata,nu neaparat pentru ca ii parea rau,ci pentru simplul fapt ca ii era frica de ce va urma acasa.Vesnica predica a parintilor : " Ti`am spus eu ca....' ,bla,bla,bla.
Eu nu aveam chei ,iar parintii mei nu eram acasa.Asa ca m`am dus la Anca.A trebuit sa astept sa vina mama....
Cand in sfarsit a venit momentu` sa plec,Anca,mai inteligenta din fire,m`a incuiat pe balcon.Nu era cale de scapare,sta la etaju` trei.Moarte sigura.:))
Mi`a dat drumu in cele din urma,si am ajuns acasa la mine.
In concluzie nu a fost o zi tocmai buna,doar acceptabila.;)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu