Marti 13 ! : - s

http://www.antena1.ro/usr/thumbs/thumb_347_x_248/2010/04/13//27923-marti13.jpg

Marti 13, doua semne rele care, alaturate, sperie multa lume. Superstitiosi sau nu, nu se poate ca aceasta data sa treaca neobservata!

Ziua de marti este considerata, alaturi de ziua de sambata, ca fiind o zi cu trei ceasuri rele. Nimic magic la mijloc, ci totul provine de la o regula folosita in astrologia orara, una din ramurile astrologiei generale.

Se zice ca numarul 13 este considerat aducator de nenorociri si pentru ca, la Cina cea de taina, au stat la masa 13 persoane, cei 12 apostoli si Iisus, inainte ca Mantuitorul sa fie crucificat. Putini oameni au curajul sa cheme la masa 13 musafiri.

Ziua de marti intotdeauna a fost buna pentru mine,cat si ziua de sambata.Numarul 13 imi poarta noroc intr`o oarecare masura,din cate am observat,si in urma unui test pe care l`am facut pe net.
Multi spun ca testele de pe net,rezultatele lor mai corect spus,nu sunt adevarate.Dar
depinde.
In testul pentru aflarea numarului norocos am introdus date personale confidentiale,cum ar fi nume,prenume,zodie,data si locul nasterii,etc.
Asta s`a intamplat cu mai mult timp in urma,de atunci tind sa cred ca imi poarta noroc.
Cu toate ca,in general cifra 7 este purtatoare de noroc.Iar viata mea e plina de 7.Numai adresa la care locuiesc contine 3 septari...Acum nu stiu.
Mai vedem pe parcursul zilei de astazi ce se va intampla,azi,Marti 13.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu