Compatibilitatile in numerologie :

Cum se calculeaza cifra de vibratie:

.In cazul in care ziua in care v-ati nascut e compusa din doua cifre, cele doua se aduna intre ele. Exemplu: pentru ziua de nastere 13 - 1+3=4. Cifra de vibratie a zilei de nastere este 4.

In cazul in care ziua nasterii dumneavoastra are o singura cifra, aceea este echivalenta cu cifra de vibratie a zilei de nastere.

Cifra 1 se poate "asorta" cu cifrele 7 si 9.

Cifra 2 este compatibila cu cifrele 4 si 6.

Cifra 3 se intelege bine cu cifrele 3 si 9, insa au multe de invatat de la cei cu cifra 7.

Cifra 4 se poate asorta cu 6 si cu 2. Ar fi posibila si o relatie cu 8, insa e mai greu de realizat.

Cifra 5 este compatibila cu cifra 8.

Cifra 6 este compatibila cu cifrele 2 si 4.

Cifra 7 se poate intelege cu cifrele 9 si 1 (in cazul in care e vorba de 7 intelectual) sau cu 4 (in cazul in care e vorba de un materialist).

Cifra 8 se asorteaza cu 4 si cu 6.

Cifra 9 se potriveste cu 1 si cu 7, dar si cu cifra 3.

☻Eu,de exemplu,am cifra de vibratie 3 ( ziua de nastere 12,1+2=3 ),am citit pe net caracteristicile cifrei de vibratie trei ,respectiv trasaturile de caracter de care persoanele acestei cifre dispun,si pot afirma ca intr'o oarecare masura ma regasesc ,deci tind sa cred in ea.


1 comentarii:

Unknown spunea...

Eu am cifra de vibratie 9

Trimiteți un comentariu