Drunkards ...

De'a lungul timpului am intalnit multi astfel de " petrecareti " pe strazile Calarasiului.
Tipic betivului anonim,supranumit " Fane Bordura''
Am avut onoa
rea de a cunoaste chiar ieri o astfel de cetateana,impreuna cu S si B.Sa va povestesc.
Deci... Stateam pe o banca.Deodata se iveste o femeie,care face semne ca ar incerca sa ne salute,insa abia se putea tine pe picioare.Era beata " crita ". Intr'un sfarsit a reusit sa murmure :
" Buna ziua,fetele ".

Binenteles ca ne'am speriat.Baba parea a fi nebuna,vorbea atat de repede incat am crezut ca ne blesteama.Sau ca vorbeste alta limba.
I se incurca limba in gura de parca era bagata in priza.Ne spunea ca este atat de greu,ca este singurica .S si B mai ca mureau acolo de ras,eu mai aveam putin si explodam,insa baba parea a fi cam impulsiva ,periculoasa chiar,asa ca am ramas pe pozitie : calma ( cica ). A repetat cuvantul singurica de cel putin 20 de ori.Spunea ceva de genul ca ii e frica sa stea singurica.:)).Ca este greu.Cel putin atat am inteles noi.:d.
Avea o punga cu rosii si ne'a cerut bani pentru a cumpara paine,i'am dat,si a plecat.Mergea atat de leganat incat am crezut ca ia si o gura de asfalt.A mers putin,si dadea semne ca vrea sa se intoarca la noi,asa ca am plecat.Cat de repede am putut.:|

http://4.bp.blogspot.com/_JyfMDzN0_Tg/ShFW1RbH8VI/AAAAAAAAAaU/Rxq2jGkNxPU/s400/betiv7.jpg[betiv8.jpg]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu