Prostie omeneasca.Mareeeeeeeeee ! : ) )

Era o zi daia nasoala de iulie,genul de zi in care efectiv nu ai chef de nimic.Te simti de parca ai avea un nor imens deasupra ta si ploua incontinuu.Nu ca nu ar fi asa,avand in vedere faptul ca sta sa ploua mai mereu.Halal vara...Ploaie,marunta si luuuunga.Nasol.

Statea pe o canapea cu BiBy ( Bianca ) si vorbeam.Despre una,despre alta,ca sa mai treaca timpu`.La un moment dat Marius,un vecin de'al meu,isi face aparitia.Se aseaza si asculta.Cu atentie maxima.Maxima am spus !Precum a unui ucenic care invata de la mentorul sau.:)).Sau cam asa ceva.Vorbeam despre liceu.Iar el a spus ca se duce la Diadon.Pe limba noastra,a cunoscatorilor,Danubius.Asta nu e nimic pe langa ce a urmat.Si tocmai aici vroiam sa ajung.Cat de prost
poate fi un baiat de clasa a 6'a!?Cat de abstract poate sa gandeasca ! Foarte.Fiti atenti la urmatoarea conversatie.Dintre o fata normala si un baiat prost.A,si eu.:d



Biby: Fata.Mi'am uitat ochelarii la magazin la mama,si a inchis deja. ( parintii ei au un magazin alimentar )

Eu: Pai si ce ?
Biby: Nu vad sa ma uit la televizor fara ei... : (
Si aici intervine intelectualu` sef...
Marius: De ce nu iti cumperi tentacule ? !
Eu: Ce ma?!
Biby: Ce sa fac cu ele ? !
Eu: Se gaseste asa ceva in comert ?
Marius: Ca sa vezi mai bine. Tentile dalea...
Biby: Lentile maaaa !
Eu: Cat de prost poti sa fi ba copile ?
Marius: eeeeee !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu